Orlandotips - Forum forum index Orlandotips - Forum
Gezellig praten over alles in Orlando

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in voor privé berichtenLog in voor privé berichten   InloggenInloggen 

Saratoga Springs of Old Key West
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Orlandotips - Forum forum index -> Hotels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Miriam.

BerichtGeplaatst: Za 10 Okt 2009, 15:21    Onderwerp: Saratoga Springs of Old Key West Reageer met quote

Zo zoetjes aan zijn we aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn om volgend jaar weer op vakantie naar Amerika te gaan.
Net als de vorige keer willen we graag weer ons Orlando verblijf op Disney doen. Nu hebben we een hele mooie aanbieding gezien en staan dus voor de keuze: Old Key West Resort en Saratoga Spring resort.

Wie kent deze resorts, zijn ze leuk en beter nog... welke zou de beste keuze zijn en waarom??

Zucht, alweer voorbij!
www.fampeeters.com/wordpress
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
arianne

BerichtGeplaatst: Zo 11 Okt 2009, 16:18    Onderwerp: Re: Saratoga Springs of Old Key West Reageer met quote

Miriam Peeters schreef:
Zo zoetjes aan zijn we aan het bekijken wat de mogelijkheden zijn om volgend jaar weer op vakantie naar Amerika te gaan.
Net als de vorige keer willen we graag weer ons Orlando verblijf op Disney doen. Nu hebben we een hele mooie aanbieding gezien en staan dus voor de keuze: Old Key West Resort en Saratoga Spring resort.

Wie kent deze resorts, zijn ze leuk en beter nog... welke zou de beste keuze zijn en waarom??

Die aanbieding hebben wij ook gezien en zijn deze dus ook aan het overwegen om de villa in te ruilen in onze planning voor 2010 voor 1 van bovenstaande resorts.
Ben dus heel benieuwd naar het vervolg van dit topic en wat jullie uiteindelijk gaan kiezen, misschien zien we elkaar daar Cool

Onze voorkeur gaat in eerste instantie uit naar Saratoga omdat deze veel nieuwer is. Maar de sfeer van Key west spreekt ons ook wel aan.
Als je evt. een indeling van de studio/villa wilt zien van beide resorts kijk dan even op onderstaand blog van aug 2010.

Succes met jullie keuze. Wij hakken de knoop door begin dec. (eerder heb ik geen akkoord op het werk)
Miriam.

BerichtGeplaatst: Zo 11 Okt 2009, 22:04    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hier de planning dvd met folder liggen en ons lijkt Old Key West ook wat sfeervoller dan Saratoga.

Mijn man en ik hebben wel een keer in een hotel bijna recht tegenover Saratoga gezeten. Dat was vlak voor de opening. De ligging is wel prettig zo vlakbij Downtown Disney. Maar misschien daardoor ook wat drukker en heb je misschien meer last van geluiden eromheen..

Dus heeft iemand ervaringen met één van deze 2 resorts, please deel ze met ons
Wink

Zucht, alweer voorbij!
Naar boven
fitnessmouse

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 9:28    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb geen ervaring, maar ik heb ook een goede aanbieding gezien voor deze twee resorts. wij zouden kiezen voor key west.

Omdat we voor een studio zouden gaan, en we zijn met 2 volw en 2 kinderen.
Key west heeft als enige in een studio twee echte bedden. De overige hotels/resorts hebben in een studio een bed en een slaapbank.
poepenolje

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 12:20    Onderwerp: Reageer met quote

Wij hebben dit jaar in old key west geslapen, een heel mooi hotel en ruime studio's. één minpuntje was dat we redelijk ver verwijderd zaten van de ingang en we dus de bus moesten nemen als we iets uit eht winkeltje wilden.
Maar wel een mooi hotel!

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 13:37    Onderwerp: Reageer met quote

ben inmiddels wel benieuwd over welke aanbieding jullie het hebben Very Happy
Naar boven
ryan en hannah

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 14:28    Onderwerp: Reageer met quote

nnbellie schreef:
ben inmiddels wel benieuwd over welke aanbieding jullie het hebben Very Happy

Zou het de aanbieding op disneyworld.com kunnen zijn:
When you purchase this 4-night/4-day Magic Your Way package at select Disney Moderate, Disney Deluxe or Disney Deluxe Villa Resorts, you get 3 more nights with tickets, free.

of:
When you purchase this 5-night/5-day Magic Your Way package at select Disney Value Resorts, you get 2 more nights with tickets, free.

Wij hebben van de eerste gebruik gemaakt... We hadden eerst 8 nachten voor de Beach Club Villas zonder tickets en die hebben we om laten zetten naar 8 nachten Grand Floridian met tickets voor minimaal $100 minder...

Voorbereiding en reisverslag januari/februari 2010: http://hanenryangoflorida.blogspot.com
Naar boven
Yvet

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 15:29    Onderwerp: Reageer met quote

Ols Key West heeft de grootste kamers omdat het een van de eerste DVC resorts is, dus dat zou een reden kunnen zijn om deze te kiezen.

Volgende geplande trip:
WDW + 4 Daagse Disney Cruise Dec 2010

http://yvettevanleeuwen.punt.nl
Naar boven
arianne

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 15:33    Onderwerp: Reageer met quote

fitnessmouse schreef:
ik heb geen ervaring, maar ik heb ook een goede aanbieding gezien voor deze twee resorts. wij zouden kiezen voor key west.

Omdat we voor een studio zouden gaan, en we zijn met 2 volw en 2 kinderen.
Key west heeft als enige in een studio twee echte bedden. De overige hotels/resorts hebben in een studio een bed en een slaapbank.

Dat was mij nog niet opgevallen. Maar ik zie het. Wij zijn met z'n 3en maar ik weet nog niet of wij voor de 1 kamer villa gaan of de studio.
Wij gaan eerst 1 week en dan na de cruise nog 2 nachten. Dus wellicht voor de week wel de villa, toch meer ruimte en voor de 2 nachten de studio.

Toch vind ik zelf wel dat Saratoga een grote Pre heeft omdat ze op loopafstand van de Market place zitten.

De aanbieding is van de engelse disney site!
ryan en hannah

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 18:48    Onderwerp: Reageer met quote

De aanbieding die wij bedoelen staat ook gewoon op de 'amerikaanse' site Wink

Ennuh...manlief zei net dat we minimaal 100 dollar minder kwijt zijn. Maar dat is het verschil met de room-only prijs voor de villa, dus het is wel meer. Omdat we losse tickets hebben gekocht en we ook nog dat bedrag van bijna 400 euro (minus 15%) terugkrijgen, kun je het voordeel wel op $500 dollar houden!

Voorbereiding en reisverslag januari/februari 2010: http://hanenryangoflorida.blogspot.com
Naar boven
fitnessmouse

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 21:20    Onderwerp: Reageer met quote

ik doelde op de aanbieding van de engelse site.
vanaf 1 augustus 2010
key west en saratoga studio vanaf 100 pond per nacht inclusief free dining als je er disneytickets bijkoopt.
Miriam.

BerichtGeplaatst: Ma 12 Okt 2009, 21:23    Onderwerp: Reageer met quote

Aanbieding op de Engelse Disney site is: free dining PLUS 47% korting op je resort verblijf voor verblijf tussen 1 aug en 18 nov.

Zucht, alweer voorbij!
Naar boven
nnbellie

BerichtGeplaatst: Di 13 Okt 2009, 13:35    Onderwerp: Reageer met quote

oh das wel heel aanttrekkelijk
ga ik ook ff kijken
Naar boven
arianne

BerichtGeplaatst: Do 03 Dec 2009, 14:30    Onderwerp: Reageer met quote

Onze keuze is uiteindelijk toch gevallen (ook al geboekt) op Saratoga Springs voor 7 nachten 1 bedr villa. Mede omdat SS veel nieuwer is dan OKW en op loopafstand is van Down Town Disney.
We hebben nog 2 nachten na de cruise te boeken. En wellicht wordt dit okw (studio) maar die laten we nog even open.
Miriam.

BerichtGeplaatst: Do 03 Dec 2009, 15:25    Onderwerp: Reageer met quote

Wij hebben, in samenspraak met de kinderen (zij mochten ook meekiezen) voor Old Key West gekozen. Hier hebben we een 1 bedroom villa geboekt.

Zucht, alweer voorbij!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Orlandotips - Forum forum index -> Hotels Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: