|
Orlandotips - Forum Gezellig praten over alles in Orlando
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ritchie

|
Geplaatst: Do 14 Jun 2007, 13:17 Onderwerp: goedkoper parkeren |
|
|
Jaja, de "flodders" hebben weer een tip voor diegene die een 4/5 parken flexticket hebben.
Als je naar Universal Studios of Islands Of Adventure gaat, en wil besparen op je parkeerticket, dan kan je het volgende doen, en is ook nog eens volkomen legaal.
Ga naar Wet 'n Wild, en koop een parkeerkaart voor 7 dollar, rij en stukje over de parkeerplaats, en verlaat die dan weer.
Vervolgens rijdt je naar Universal Studios (ligt echt op steenworp afstand), en laat je parkeerkaart en je flexticket zien, en dan kan je parkeren bij Universal Studios voor 3 dollar goedkoper.
Leuk he !! |
|
| Naar boven |
|
 |
Ronald

Geregistreerd op: 28-2-2006 Berichten: 2108 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Geplaatst: Do 14 Jun 2007, 14:39 Onderwerp: |
|
|
HOLLANDERS  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
RKriek

|
Geplaatst: Do 14 Jun 2007, 15:44 Onderwerp: |
|
|
| Ronald schreef: | HOLLANDERS  |
Wat is daar mis mee ?  _________________ 1991: 4 dagen Orlando
juli 2007: 4 weken Orlando
juli 2011: 3 weken Orlando |
|
| Naar boven |
|
 |
anja

|
Geplaatst: Do 14 Jun 2007, 16:23 Onderwerp: |
|
|
Tja, was wel lachen maar Richard reed bij Wet'n wild ook nog weg bij dezelfde vrouw waar we binnen gekomen waren.. ik zat dus onderin mijn stoel..hahaha
Ik zelf zou dan wel een ander hokje nemen om dan weg te rijden want ik vond het wel een beetje rottig. Maar de flexticket maakt het er zelf zo na. Ik zelf vind het wel een gedoe voor die 3 dollar, maar we hoeven niet om te rijden en het kost geen extra tijd want als wij gaan kan je zo over de parkeerplaats scheuren van wet 'n wild want er is dan geen kip te doen dus het is in een wip gebeurt.
Ik denk dat het voor dit jaar ook wel fijn is want we willen een half dagje wet 'n wild doen en dan diezelfde dag een half dagje seaworld ofzo dus dan komt het helemaal goed uit.
Die gene die dit jaar weer mee gaan hebben vorig jaar samen met ons geen wet'n wild gedaan en ze willen het wel een keertje zien maar langer dan een half dagje hoef ik daar niet naartoe.
Groetjes van Anja _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Eric

|
Geplaatst: Do 14 Jun 2007, 16:26 Onderwerp: |
|
|
Thuisblijven is nog goedkoper.
Als ik voor $ 1,50 pp (dus 1 euro pp) over parkeerplatsen moet omrijden, me onder de stoel moet verstoppen bij de kassa, nou dan noem ik het geen vakantie.
Geld moet rollen mensen, rollen !!!!
Eric _________________ ***************************************
Lees ook mijn web-log: http://engers.web-log.nl
*************************************** |
|
| Naar boven |
|
 |
SpaceAce

|
Geplaatst: Do 14 Jun 2007, 18:01 Onderwerp: |
|
|
Of je parkeert je auto gewoon bij de Walgreens op de International Drive en pakt de Lynxbus nummer 37, dan ben je binnen 5 minuten bij Universal voor $1.50 per enkele reis/pp. _________________ Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl || Guido Weijers Fansite @ www.turbocabaret.nl
Onze homepage met Reisverslagen en Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
anja

|
Geplaatst: Do 14 Jun 2007, 19:26 Onderwerp: |
|
|
Wij zaten de eerste jaren in een hotel op de int. drive. Toen huurde we nog geen auto omdat we dat te eng vonden. Ons hotel lag in de buurt van wet 'n wild en toen liepen we naar Universal.
Dan moet je dus heel die brug over en het is snik heet. Dat zou ik dus nooit meer doen.
Met dat parkeren bij Wet 'n wild hebben we maar 1x gedaan voor the fun. Richard mocht van mij dat niet nog een keer doen. Toen hij zei dat hij dat ging doen kon ik er wel om lachen maar ik dacht eigenlijk dat hij het niet zou doen.. maar hij deed het toch..als je er langs zit kun je verder niks, aangezien ik niet van auto rijden hou zit Richard meestal achter het stuur. Maar nog een keer via Wet 'n wild naar Universal zal ik niet snel meer doen. Met de lynx bus zou ik zeker niet doen..als het park dan dicht is dan zit de bus propvol en dat lijkt me niet fijn om onder de oksels van de stinkende Engelse te staan. ( ik ben maar 1.50 meter). _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
SpaceAce

|
Geplaatst: Do 14 Jun 2007, 23:24 Onderwerp: |
|
|
| anja schreef: | | Met de lynx bus zou ik zeker niet doen..als het park dan dicht is dan zit de bus propvol en dat lijkt me niet fijn om onder de oksels van de stinkende Engelse te staan. ( ik ben maar 1.50 meter). |
Valt op zich wel mee hoor (wij zijn drie jaar geleden met de bus van Kissimmee naar Universal gereden). We zijn toen eerst wat gaan eten op de Citywalk. Overigens, de meeste komen gewoon met de auto, dus de bus zit sowieso al niet zo heel erg vol.
En de busrit duurt maar een minuut of 3, dus dat valt ook nog wel te overzien. _________________ Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl || Guido Weijers Fansite @ www.turbocabaret.nl
Onze homepage met Reisverslagen en Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
bosevents
|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 13:43 Onderwerp: parkeerkosten drukken |
|
|
Amerika is het autoland bij uitstek. Maar ik als rechtgeaarde Hollander vind de parkeerkosten bij de parken (gemiddeld zo'n $12,- per dag) altijd een hoop geld (zeker gezien het feit dat we voor dat geld meestal al een heel uitgebreid ontbijt achter de kiezen hebben)
Nu is mijn vraag of mensen andere (uiteraard goedkopere) manieren weten om in de parken te geraken.
Of moet je gewoon betalen...
We zitten in in een Villa en hebben een auto.
Voorbeeld: Efteling betaal ik nooit geen parkeer geld want ik parkeer de auto in het dorp kaatsheuvel en loop een stukje.
Kan dit bijvoorbeeld bij Disney ook (denk aan auto bij Blizzard beach en dan een bus (gratis disney transport ???)
Iemand een idee??? _________________
http://bosevents-usa2010.blogspot.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
arianne

Geregistreerd op: 7-3-2006 Berichten: 1837 Woonplaats: bergen op zoom
|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 14:46 Onderwerp: Re: parkeerkosten drukken |
|
|
je zult van blizard beach eerst naar een hotel moeten en dan naar een park. (rechtstreeks rijdt er niets, disney is niet helemaal.....)Dit is een goedkope manier. Maar niet in tijd. Je bent een hoop tijd kwijt en de bussen zitten 's avonds meestal erg vol. Daarnaast rijden de bussen naar blizard beach maar denk ik uiterlijk tot een uur of 7 a 8. Als je het op een goedkope manier wilt doen en laat op de parken wil blijven zal je moeten kiezen voor down town disney. Net zo omslachtig maar ook net zo goedkoop. _________________ http://disneycruise-2010.blogspot.com/ vakantie aug. 2010 |
|
| Naar boven |
|
 |
Marij

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 15:55 Onderwerp: |
|
|
ik blijf me hierover verbazen bakken met geld wordt er uitgegeven aan reizen en tickets, en we gaan 2 , 3 of vier keer op vakantie. en dan gaan we die twee,drie weken wel eens flink besparen op de parkeerkosten mensen...dat we der voor moeten lopen...omrijden....en langer tijd nodig hebben so what...maar we hebben in ieder geval wel op de hele vakantie 120 $ bespaart toch een kleine 100 euro....ongelooflijk..als ik dit zou voorstellen hier zou menne man zeggen dan ga ik niet mee op vakantie..... maar ieder zijn ding natuurlijk...
ik probeer ook overal mijn voordeel te halen maar niet in deze topic  _________________ een mooie terugblik op een geweldige vakantie
http://famscheepensgoesorlando.blogspot.com/ |
|
| Naar boven |
|
 |
corrus

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 16:07 Onderwerp: Re: parkeerkosten drukken |
|
|
| bosevents schreef: | Amerika is het autoland bij uitstek. Maar ik als rechtgeaarde Hollander vind de parkeerkosten bij de parken (gemiddeld zo'n $12,- per dag) altijd een hoop geld (zeker gezien het feit dat we voor dat geld meestal al een heel uitgebreid ontbijt achter de kiezen hebben)
|
Parkeren bij de parken kost trouwens US$ 14,-
Maar buiten dat... Ik vind dat je indien je naar een park wil gewoon het parkeergeld moet incalculeren.
Wil je geen parkeergeld betalen moet je gewoon niet gaan...
Zo nu en dan duikt er altijd wel weer iemand op die weer gaat zeuren en debateren over parkeergeld...
| Quote: |
Nu is mijn vraag of mensen andere (uiteraard goedkopere) manieren weten om in de parken te geraken.
Of moet je gewoon betalen...
|
Gewoon betalen...
We zitten in in een Villa en hebben een auto.
|
Dus wel een pak geld uitgeven voor een villa maar zeuren over parkeergeld
Voorbeeld: Efteling betaal ik nooit geen parkeer geld want ik parkeer de auto in het dorp kaatsheuvel en loop een stukje.
|
Gelukkig zijn we dan niet in Nederland.
Kan dit bijvoorbeeld bij Disney ook (denk aan auto bij Blizzard beach en dan een bus (gratis disney transport ???)
|
Tja alles kan... echter het kost je een smak tijd... _________________ Orlando: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992
Anaheim: 1993 Glendale: 1994, 1995
Orlando: 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 |
|
| Naar boven |
|
 |
Ben Beheerder

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 16:10 Onderwerp: |
|
|
Ik betaal nooit voor parkeren en we zijn in de parken als we in Orlando zijn toch wel elke dag. Zou dat soms komen omdat we annual passes hebben
Ben _________________ Orlando-trip sept 2010: http://liekebenorlando.blogspot.com
Laatst aangepast door Ben op Wo 28 Jul 2010, 16:19, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
corrus

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 16:13 Onderwerp: |
|
|
Da's een andere, lees betere, manier...
Dus jij betaald wel... maar dát terzijde...  _________________ Orlando: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992
Anaheim: 1993 Glendale: 1994, 1995
Orlando: 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 |
|
| Naar boven |
|
 |
arianne

Geregistreerd op: 7-3-2006 Berichten: 1837 Woonplaats: bergen op zoom
|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 16:18 Onderwerp: |
|
|
| corrus schreef: | Da's een andere, lees betere, manier...
Dus jij betaald wel... maar dát terzijde...  |
Of je gaat naar een disneyhotel, betaal je wel meer voor je overnachtingen maar je mag wel gratis parkeren
Maar ieder z'n ding. Ik ben het geheel eens met Marij en Corrus. Maar ieder doet en mag het op z'n eigen manier doen. En wanneer er tips worden gevraagd, worden ze gegeven want daar is tenslotten dit forum voor. _________________ http://disneycruise-2010.blogspot.com/ vakantie aug. 2010 |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|